top of page

להורדת קובץ המסלול

טיול פריצת הדרך מנגבה לגת ע"ש אריה ברמן
שלום לכל משתתפי הטיול  - מספר פרטים חשובים על הטיול המתוכנן:

1. ניפגש בשבת 5.5.12 בשעה 7:00 בבוקר ליד הפאב (הספסל הירוק), נעמיס את האופניים על העגלות ואת עצמנו על האוטובוסים ונצא לנגבה.

2. בנגבה, לאחר קפה של בוקר והסבר קצר, בשעה 8:00 נתחיל את טיול האופניים, והאוטובוסים יצאו לקבל את הרוכבים בנקודה הראשונה של המסלול בבית עפה.

3. הרכיבה היינה בשטח בלבד לטיול כיף ולא מסע אתגרי. את הרוכבים ילווה רכב מאסף שיאסוף את הנתקעים והחפצים.

4. להלן זמני ההגעה והשהייה לנקודות השונות לאורך המסלול. למטיילים ברכב הפרטי מומלץ לנסוע אחרי האוטובוסים. אפשר גם להצטרף בעצמכם לנקודות השונות לפי הזמנים המפורטים.

בית עפה (יד נתן) משעה 8:30 עד 9:00
כרתיה  (ליד רווחה) משעה 9:30 עד 10:15
פלוג'ה (צומת פלוגות) משעה 11:00 עד 11:45
תל גת (אם לא נחרוג מאוד מהזמנים) 12:30 עד 13:00
הפיקניק 13:15 - יתקיים בקיבוץ בחורשה של מוסד גת גלאון הישן מול בית הספר.

5. מסלול ההליכה שונה ויתקיים בכרתיה (מסלול של ק"מ אחד בתוך נחל מוצל, אין מים לא להביא בגדי ים).
6. בנקודות השונות יהיה מפגש חברתי, כיבוד קל, הסברים על המקום ופעילות לילדים.

7. קצת פרטים לנוסעי הרכבים הפרטיים – איך מגיעים
מומלץ לנסוע אחרי האוטובוס.
- לבית עפה – נכנסים ליד נתן, ישר עד הסוף. כשהכביש פונה שמאלה פונים ימינה לדרך כורכר.

אחרי 200 מטר עוברים צובר גז ופונים שמאלה ממשיכים צפונה ועוקבים אחרי סימון בסרטי פלסטיק כחולים בדרך עד שמגיעים.
- כרתיה – יוצאים ממושב יד נתן  לכיוון צומת פלוגות. לאחר 700 מטר ישנה ירידה מסומנת ימינה לדרך עפר. ממשיכים במקביל לכביש ועוקבים אחרי הסימון של סרטי פלסטיק כחולים.
- פלוג'ה – למגיעים מכיוון יד נתן לצומת פלוגות לשים לב 200 מטר לאחר שעוברים את הכניסה לבסיס הצבאי ולקק"ל ישנה ירידה ימינה מסומנת לדרך עפר. בדרך עפר עוקבים אחרי סימוני סרטי הפלסטיק הכחול. למגיעים מצומת פלוגות יש לפנות לבסיס הצבאי ולהסתובב בכניסה ולחזור לכיוון צומת פלוגות.